Thursday 31 December 2009

bulan biru.

Assalamualaikum wrt wb.

hello kengkawan!
maaf ler cheq tak sompat nak habaq kat mu semua.
almaklum, cheq ni busybody noh.
busybody pong tak lagu cheq ni.
huhuu.

"Ya Allah, jadikanlah daku seorang Muslimah yang taat kepada perintahMu. Janganlah Kau palingkan diriku dari cahaya kebenaranMu yang suci murni. Berilahkan daku cahaya cintaMu yang hakiki, kerna hanya cintaMu itu yang akan ku bawa sampai mati..."

anyways.
hari ni hari terakhir tahun 2009. dalam beberapa jam lagi dunia akan masuk ke tahun 2010.
dan setiap kali kita masuk ke tahun baru, mesti ia berkait rapat dengan azam baru.
kan kan kan?
hahhhhh. jadi kalau korang da hidup selama 20 tahun kat dunia ni macam cheq, mesti azam pun sampai dah sampai nombor 20. cheh takdelah. kalau nak ikutkan, bila masuk darjah satu aje cikgu dah suruh tulis segala cita² atau azam atau sebagainya dalam diari kan. jadi sepatutnya ada 13 azam yang telah dibuat.

NOTA: ni hanya untuk yang berumur 20 tahun dan ke atas aje. so kalau bawah umur tu, sila buat perkiraan sendiri okeh.

hmmmm. lagi afer eh?

oh yaaa. nari Ayman nak gi main bowling. weeeee!~ dah lama cheq tak menunjukkan kepakaran mengguling bola yang bulat dan berwarna-warni. huhuu. ni nak jumpa Cik Nur Aqilah Bte M.A sejap dan cari planner 2010. lepas tu kita akan membiolkan diri sebelum berangkat ke Al-Iman.

sempena hari terakhir 2009 ni kan, malam ni ada gerhana separa. kat sini mungkin susah nak nampak jelas, tapi kalau ada alat yang tertentu inshaAllah boleh nampak. dan seperti biasa, Alnitak ada program untuk sesafer yang berminat dengan astronomi. maaflah lupa plak kat mana. heez.

okiez kengkawan. masa untuk beredar. semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. semoga tahun baru ini membawa seribu manfaat kepada semua, inshaAllah amin.

=)

Wassalam.
---------------

p/s: "I'm glad that u moved on.. =)"

pp/s: alf syukr ya ukhti. semoga Allah melindungimu sayang.

"Ya Allah, ampunkanlah segala dosa ibu bapaku, juga ahli keluargaku. tempatkanlah ayahandaku di kalangan hambaMu yang soleh. rahmatilah keluarga kami dan titipkanlah rasa kasih dan cinta kepadaMu agar kami tidak berpaling dariMu. Maha Suci Allah. Amin ya robbal 'alamin."


No comments: