Sunday 17 June 2007



Assalamualaikum wrb wt.

haiyakk!
ku dah sewel plak sekarang.
walaupun sang katil telah lama memanggil, namun ku gagahi jua untuk menaipkan satu entri baru khas untuk tatapan sang kancil. eh bukan. si kasut. hehe. jangan marah eh. nanti kene jual susah plak. siapa nak suapkan ku makan ayam nanti :P cepat sHu, cakap 'merepek tak layan'.

okay. nak mula di mana. hmm, ku sebenarnya ditugaskan untuk ambil kek yang ditempah di Yew Tee jam 5 ptg tapi td ku keluar rumah dalam jam 2ptg gitu. bosan lah duduk rumah (chet, belajar taknak tau. padahal exam hari Isnin). apa mau buat kan. ingatkan takde teman jadi ku membawa diriku ke Lot1. tup tup, sang beruang pun menelefonku, menyuruhku untuk menemaninya ke Yishun sebentar. dia pun bosan gak menunggu masa di masjid. lepas maghrib ada acara memasak.

lantas ku mengangkat kaki (kalau angkat camner nak jalan sey. makhluk terasing kot)
dan pergi ke Sembawang. kita dua pusing sana sini, gi Yishun, patah balik Sembawang, makcik kek kata takyah ambil kek, dalam jam 6 kita berjumpa pula dengan adik angkat sang beruang yang digelar Fidah.
kita pun berjalan ke Assyafaah.

blub sana sini, lepas maghrib kita berangkat ke daerah estet perumahan sangap. eh bukan. bro Wan. AYM adakan acara memasak ayam bersama yang pandai masak. maksudku, ada acara BBQ. kehadiranku sudah tentu akan membantu menambah bilangan orang yang hadir. cheydebah. tak tau malu sungguh kamu nie yer. cepat sHu, tolong smekdaun sikit si aYn ni. hmm, ramai juga lah yang ada. kecoh semacam. belum tgk lagi aYn kecoh kan. consferm bergegar. jualan raksasa nye gegaran pun takleh lawan eh sHu.
haha. cam paham.

secara keseluruhannya, boleh tahan lah kan. cuma aYn tak berkesempatan sangat nak beramah mesra alam dengan hadirin dan hadirat sekalian. mungkin masih ada lagi komunikasi penghadang atau terjemahan secara langsungnya 'communication barrier'. (mak oi, hancus sey bahasa :P) takpelah, inshaAllah ada umur panjang kita jumpa bawah blok.

ku pulang agak lewat juga td. sampai rumah dalam jam 12.15.
tu pun naik dua-lima puluh. kalo tk, takkan ku sampai ke rumah jam 11 :P
sHu nanti ingatkan aYn untuk bayar alek tau. jangan tak ingat.
nanti aYn ingatkan sHu okayy.

oraits lahh.
macam dah terlebih had plak taipan sang kucing kali ni eh.
hee. takpelah. yang baca pun sHu juga.
kalo bosan boleh takyah baca ar eh.
ku tak paksa. menyuruh aje.
kehkeh. gurauan berkasih aje tau abang hensem :P

pape tinggalkan pesanan.
Wassalam =)

p/s: sape ajar, kat atas letak video lagu pastu beri salam plak. bagus kan tu namanya.

No comments: