Tuesday 20 October 2009

*gosok mata dengan hidung*

ngantok banget sih gwe.
ingatkan diorang start cat cefat leh habis cefat gakz.
dah habis first coating then relek jap. ade lah ku tunggu sampai mamai² kat sini.
sekali members semer gi pekene kopi O kaw kaw punye kat bawah.
for like ONE DAMN HOUR.
sementara gwe kat sini tercongok tengok teebee. tsk.


*geleng kepala aje tengok aka dengar satu makcik ni ngomel2 fasal anak lelaki dia*


dengan aku sekali dia omelkan. sebab mana boleh bos aku suruh aku tinggal kat klinik sensowang, tunggu diorang habis cat. lagi² aku adalah seorang wanita. cheh. call me stupid la okay.


jangan pelik la kan camner tetiba ade makcik dengan anak lelaki dia masuk frame plak. makcik tu ekceli mak aku la. dengan secara ajaibnya dia dapat naik ke tingkat 3. entah pintu mana dia masuk. padahal semua dah kunci. magic kan mak aku ni =x abang aku tu, duduk je kat Meknonel. tapi akhirnya, member bawa diri balek rumah.


asal, korang tanye? well, ni lah yang ku sebut tadi. part makcik ngomel² fasal anak lelaki dia. biasalah kan, ni hal ehwal semasa. tapi ku takleh sebut kat sini. aib! =x


okay ku nak sambung tengok teebee. pape korang tag aje la. atau webMSN.


*korang? padahal sorang haram pong takde =x*


chao cin cai!
------------------
p/s: rindu. sangat. =)

------------------
[editted @ 0225hrs]

wa geram. macam mau pukul orang.
dah bagus tadi ade orang temankan wa kat situ.
memula ade dua hamba Allah yang mulia tu tunggu wa.
satu kat bawah, satu kat atas. yang kat atas marah dengan yang kat bawah pasal something.
yang kat bawah tu plak, kecik hati sebab yang kat atas ngomel2. terus cakap nak balek.
sekali rupanya dia eksyen jek. entah afer kejadah dia gi Yishun.
yang kat atas dapat tahu, terus kasi wa duit tambang untuk naik teksi balek. sebab dia pon nak balek.
and suruh bilang yang kat bawah untuk patah balek and tunggu wa.

LAST LAST KAN. WA BALEK SENDIRI.

korang tak paham kan? bagus! tak penting untuk korang paham.
yang penting sekarang wa bingit!
and wa punya tekak buat hal! aarrrrrghh!
------------

No comments: