Wednesday 14 April 2010

Aper cakap?!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh~.

bosan.bosan.bosan.
kenapa mesti aku yang selalu kena pertahankan sesuatu perkara tu?
tak aku, kau. tapi nanti tetap berbalik kat aku juga.
dari semalam.
dari masa² yang lalu.

WIRE SAPE YANG AKU DAH LANGGAR SEKARANG NI?

bila aku cakap, orang tak nak ambil kisah pun.
bila orang lain cakap, aku pula yang kena mengadap benda alah tu.
asal mesti aku?

ASAL?

sebab aku ni orang yang paling bising sekali kat dunia ni ke sampai hal ehwal orang pun aku nak sebutkan?
sebab aku ni suka menyibuk sangat, hari² korang kena baca sms aku.
sebab aku ni tak pandai jaga mulut ke sampai nak buka pekung di dada?
sebab aku ni tak layak berdiri sama tinggi, duduk sama rendah dengan korang ke, sampai kena hidup dalam kepura-puraan?
sebab aku ni hina sangat ke, sampai mempunyai kawan yang suka makan kawan?

kesiannya aku.

CK: "If somebody says something to you that hurts, instead of going into unconscious reaction such as attack, you let it pass right through you. Offer no resistance, that is forgiveness."

aku sayang, tapi kadang² rasa sayang aku tu membawa padah.

*emo mode*

nak nangis boleh?
---------------------------
p/s: a few late night texts meant something. but i didnt have the heart to talk it out. let it be.

pp/s: even when the air is cleared, do i still hold on to those words? seriously there will never be a space for me to even try?

No comments: